E-poe tingimused

Kuidas sooritada ostu?

• Ostu sooritamiseks JustLastele.ee-s ei pea te ennast registreerima kasutajaks, saate ostu sooritada külalisena (sellisel juhul lisatakse kõik vajalikud andmed ostu vormistamisel). Samas soovitame luua endale konto, kuna sellisel juhul saate kiiremini oste sooritada, olla kursis oma tellimuste staatusega ning vaadata oma eelmisi tellimusi.

• Leidke soovitud toode, kas teemalehekülgi sirvides või kasutades otsingut. 
• Vajutage toote juures olevale nupule "Lisage ostukorvi". Valitud toode lisatakse automaatselt teie ostukorvi ning lehekülje ülesse paremasse äärde tekib "Ostukorv". Vaikimisi on tellitavaks tootekoguseks ühik üks, mida saab hiljem soovi korral muuta.
• Ostukorvi sisu vaatamiseks vajutage Ostukorvi juures olevale nupule „Vaata ostukorvi“. Ostukorvis olevate toodete kogust saate muuta kirjutades koguse kasti uue koguse numbri ning vajutades nuppu 
 . Toodete eemaldamiseks ostukorvist vajutage Eemaldage. Ostukorvist saate tagasi tooteid sirvima minna, vajutades nuppu „Jätkake ostmist“.

• Ostu vormistamiseks vajutage nupule „Vormistage tellimus“. Kui teil on sooduskood või kinkekaardi kood, siis saate selle lisada ostukorvis enne tellimuse vormistamist. Samuti on teil võimalik ostukorvis vaadata transpordivõimalusi ja enne tellimuse vormistamist ära valida tarneviisi, kuid saate seda teha ka järgmises etapis.
• Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade, et teie tellimus on registreeritud ja peatselt saadetakse teie e-maili aadressile tellimuse kinnitus.

Hinnad
• Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
• Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

Kuidas toimub tasumine? 
• Internetipangas, kus tellimuse vormistamisel tuleb teil valida sobiv pangalink (Swedbank, SEB, Danske Bank) või kasutades Paypal'i. Peale tellimuse kinnitust suunatakse teid otse internetipanka või Paypal lehele, kus teid ootab ees täidetud maksekorraldus. 

Kuidas kaubad Teieni jõuavad? 
• Tarneviisid: (1) ELS Kulleriga (Eesti Post), (2) SmartPOST'iga, (3) Omniva pakiautomaadiga.
• Valides kohaletoimetamise viisiks
 ELS kulleri, Omniva või SmartPOST'i teenuse, siis toimetatakse tellitud kaubad teieni 1-3 tööpäeva jooksul. Antud tarneag kehtib Eesti puhul.
• Juhul, kui ilmneb, et me ei saa teile soovitud kaupa saata, siis me ei asenda seda muu kaubaga. Me võtame teiega sellise juhtumi korral ühendust, teavitades soovitud kauba puudumisest. Teil on võimalik valida puuduva kauba asemele midagi muud. Kui te seda ei soovi, siis tasume teile puudujääva kauba eest raha tagasi. 
• Meie klienditeenindus võtab teiega ühendust juhul, kui paki saatmine viibib.
• Valides kättetoimetajaks Eesti Post’i kulleri, võtab kuller Teiega eelnevalt ühendust ja lepib kokku sobiva aja saadetise üleandmiseks.
• SmartPOST'i ja Omniva puhul edastatakse teile pakiautomaadii uksekood sõnumiga.
• Ostja on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. JustLastele.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Millised on saatekulud? 
• Saatekulu SmartPOST'iga ning Omniva'ga on 2.80 eurot ja Eesti Posti kulleriga Eesti piires 4.20 eur.
• Alates 59 eurosest ostust on transport Eesti piires tasuta! Kehtib SmartPost'i ja Omniva puhul, ei kehti ELS kulleri puhul!
• Rahvusvahelisi saatmise kulusid saate kontrollida ostukorvis.

Millised on kauba tagastamise ja garantiitingimused?
• Kui te ostsite JustLastele.ee-st kauba, mis osutus praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja kahe aasta jooksul. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab JustLastele.ee.
• JustLastele.ee ei vastuta: (1) kauba rikkumise eest ostja süül; (2) kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud vigade eest; (3) kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.
• Tooteid saab tagastada 14. päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Toote tagastamisega seotud kulud katab ostja. Toode peab olema originaalpakendis ning kasutamata.
• Kauba tagastamisel peab ostja 14. päeva jooksul pärast kauba kättesaamist esitama avalduse e-postiga aadressil info@justlastele.ee ja ära märkima tagastamise viisi. Palume avalduses ära märkida ka kauba tagastamise põhjus. Juhul, kui tagastatav kaup on kasutatud, rikutud või ei ole oma originaalpakendis, on müüjal õigus seda mitte vastu võtta.

Vääramatu jõud
• JustLastele.ee ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida JustLastele.ee ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Muud tingimused
• Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad JustLastele.ee vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

 

Mida teha, kui teil tekkis veel küsimusi?

• Helistage meie klienditeeninduse numbrile 53 226 996. Klienditeenindus vastab kõigile teie küsimustele E-R 9.00-17.00.
• Saatke meile oma küsimus aadressil info@justlastele.ee